.

.

Thursday, July 5, 2012

Alhamdulillah..Seminar Jawi Selesai

Syukurlah berlabuh juga program seminar jawi yang baru berlangsung siang tadi. Murid-murid yang terlibat sekitar 90 orang. Pada mulanya risau juga sebab bilangan yang terlalu ramai takut-takut penceramah berceramah di depan murid berceramah di belakang. Tapi boleh diberi pujian kepada anak-anak semua kerana komitmen dan kerjasama yang telah diberikan. Bak kata org Jerman..CAP JEMPOL!! hehe..

Nota Ustazah..hehe..Ustazah pun belajar juga.
Nasib baik betul semua..Yela kan USTAZAH..jgn marah..
Tapi alamak..rugi gambar-gambar sekitar program tersebut tidak dapat dikongsikan kerana kekurangcanggihan (ekk..boleh ke eja camni) kamera handpfone ustazah. Tapi semuanya terpahat dalam memori kita semua..betul tak?

Boleh dikatakan semua sekali sudah ustazah sampaikan sebelum ini..cuma ada beberapa berkenaan padanan huruf dan sistem KVK ustazah tak sentuh..bukan apa nampak macam lebih menyukarkan. Tapi syukurlah anak-anak murid semua nampaknya enjoy..Terima Kasih tak terhingga kepada Tuan penceramah..Ustaz Hasrudy..


Macam biasa sebelum tamatkan sessi seminar..tepukan gemuruh dan ucap selamat..Doa ustazah moga-moga ada manfaat yang kalian timba dari seminar tadi..Takbir! ALLAHU AKBAR!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...